فناوری

ساخت وبلاگ

iHealth Blood Pressure Dock

مانیتور فشار خون خانه گاهی اوقات می تواند گران قیمت و یا سخت استفاده می شود، اما بارانداز فشار خون iHealth برای دستگاه های iOS را می سازد در نظر گرفتن فشار خون شما و ارسال نتایج به دکتر خود را فوق العاده آسان، برای یک قیمت بسیار مناسب. این شهر همچنین دارای جایزه اضافه شده بودن کاملا کاربردی (و جذاب) اسکله IOS، بنابراین شما می توانید دستگاه خود را شارژ در زمانی که شما مشغول نگرانی در مورد فشار خون شما نیست.

 

 

شارژ مستقیم همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 31 تير 1393 ساعت: 0:48

Panasonic Smart VIERA ET60 Series

 

ET60 همتای LCD به صف پلاسما پاناسونیک محبوب است، آن را به گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال عملکرد پلاسما پاناسونیک بسته بندی شده در یک پانل LCD. در آزمایش ET60، TelevisionInfo می گوید: "محتوا به نظر می رسد فوق العاده،" و PC مجله احساس همان است، گفت: "کیفیت تصویر تیز و بدون سر و صدا بود." با وجود اینکه اکثر احساس کیفیت تصویر خوب بود، نقد اعتماد می گوید که "هرگز به طور کامل احساس راضی" با سطوح سیاه و سفید، حتی بعد از افزایش سرعت. اگر شما به دنبال یک مجموعه LCD، ET60 یک گزینه خوب با کیفیت بالا درجه یک تصویر آن است، اما شما ممکن است نیاز به صرف کمی در برخی از سخنرانان مناسب و معقول از چه سلام فی گفت: آن ارائه می شود که "آشنا، TV کیفیت پایین صدا.

 

آموزش mms همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 30 تير 1393 ساعت: 0:34

Samsung EH5000

سامسونگ UE32EH5000 به نظر می رسد برای یک هدف طراحی شده است، و تنها یک هدف: برای ارائه کیفیت تصویر خوب است به عنوان ارزان به عنوان مثل انسان ممکن است. 
اجازه دهید به شواهد نگاه - لگد زدن به بازی با قیمت واقعا قابل توجه است. این کامل قیمت خرده فروشی £ 429.99 (در حدود دلار 646/AU $ 634) است، اما در زمان نوشتن آن را به صورت آنلاین در دسترس برای جمع رک و پوست کنده فوق العاده ای از £ 270 (در حدود دلار 406/AU 398 $). که ارزان تر از بسیاری از تلویزیون های 32 اینچ از مارک های بودجه آگاهانه خود مانند Finlux و Kogan - هنوز وجود دارد 32EH5000 نشسته، smugly brandishing سامسونگ آرم خود را برای تمام جهان برای دیدن. 
بعد، اجازه دهید از ویژگی های تلویزیون را در نظر بگیرند. و یا به جای عدم آن از ویژگی های. از آنجا قابل ملاحظه ای برای نام تجاری است که معرفی ژست و کنترل صدا و مسلما پیشرفته ترین هوشمند TV خدمات آنلاین در جهان در سال جاری، سامسونگ UE32EH5000 هیچ پشتیبانی از ویژگی های آنلاین حمل می کند.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 29 تير 1393 ساعت: 1:24

Weste Digital My Book Live Duo

من برای تشکر یک خواننده برای پیشنهاد من نسخه دو خلیج WD از آن بالا به فروش بررسی (حداقل با توجه به رتبه بندی آمازون و Pricegrabber) مصرف کننده NAS. من اعلام در ماه ژانویه در میان سراسیمگی از دیگر اخبار CES از دست رفته. اما یک درخواست به ترک تیم PR WD یکی را به آزمایشگاه SNB، آمار! 

این دو به نظر می رسد مثل یک نسخه دو گسترده ای از آن تک درایو خواهر و برادر است که من در پاییز 2010 مورد بررسی، در آینده لباس در همان رام مات زغال چوب خاکستری پوسته پلاستیکی. مانند پسر عموی نازک تر آن، پانل جلویی این دو را حمل تنها تنها، نور کوچک که تغییر رنگ و چشمک می زند بسته به آنچه در آن در تلاش است که به شما بگوید .

شکل 2 عقب از زنده اواز یا موسیقی دو، که از تنها زنده در داشتن پورت 2.0 USB متفاوت نشان می دهد. شما می توانید دیسک های USB در اینجا برای به اشتراک گذاری و یا نسخه پشتیبان تهیه پیوست، اما هیچ پرینتر مجاز است.

آموزش mms همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 78 تاريخ : شنبه 28 تير 1393 ساعت: 1:18

 

BodyMedia FIT LINK Armband (BW)

لینک بازوبند BodyMedia مناسب می تواند مسیر چه مقدار کالری در هر روز می سوزانید، همراه با دیگر معیارهای تناسب اندام کلیدی مانند مراحل راه می رفت، و سپس به صورت بی سیم آن را آپلود به وب سایت BodyMedia، که در آن شما می توانید مجموعه ای و پیگیری اهداف تناسب اندام خود را. همچنین برنامه های همراه برای IOS و اندیشه وجود دارد، من می دانم که داده های تناسب اندام خود را همیشه در دسترس است. با این حال، بر خلاف خدمات مشابه ارائه شده به همراه دستگاه های مانند gdgt باید دارای Fitbit فوق العاده، BodyMedia به اتهام اشتراک ماهانه (در حال حاضر 7 دلار) و برای دسترسی به وب سایت ها و استفاده از برنامه های تلفن همراه. که باعث می شود لینک متناسببا گزینه کمتر جذاب، به خصوص از آنجا که هزینه های در صف مقابل خود را بالاتر از Fitbit است.

شارژ اتوماتیک همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 26 تير 1393 ساعت: 0:28

Apple iPad mini

 

 

 

مینی اپل شده است برای نزدیک تا زمانی که اپل اصلی وجود داشته است شایعه، اما معلوم نیست اوایل که چگونه بسیاری از کسانی که شایعات در واقع و چه تعداد در امید بر شد بر اساس شدند. امید، که بود، برای کوچکتر، قرص قابل حمل است که به تمام اکوسیستم اپل را تا به حال ارائه، در یک بسته شما به راحتی می تواند در یک دست نگه دارید. به طور خاص، یک بسته مقرون به صرفه تر از 10 incher.

تنها کوچکتر - که این، 7.9 اینچ، 329 $ اپل کوچک است که ورزش روی صفحه نمایش با وضوح همان اپل 2 است. همانطور که ما از طریق paces خود قرار داده است این یکی آن را به سرعت مشخص شد که این به مراتب بیش از یک ارزان تر، کوچکتر اپل. این نازک تر، دستگاه سبک تر است که سزاوار توجه مستقل است. از بسیاری جهات، آن را در واقع بهتر از تخته سنگ 10 اینچی که از آن متولد شد. اما آن را برای شما بهتر است؟ ما پس از آن تاریخ به عنوان ما به پیدا کردن.

آموزش mms موبایل ویندوز

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 157 تاريخ : چهارشنبه 25 تير 1393 ساعت: 1:04

Garmin nuvi 1390T

بازار با دستگاه های ناوبری شخصی آب گرفتگی این روز است. اما این به آن معنی نیست که کسانی که تازه نمی تواند ایستادگی کردن، به خصوص اگر آنها را ارزش بی سابقه است.GARMIN NUVI 1390 (269.99 $ لیست)، انتخاب موضوعات ویراستاران ما، انجام این شاهکار با آوردن بسیاری از گارمین 755T NUVI را (499.99 $) ویژگی های بالا پایان را به نقطه قیمت نسبتا کم، و آن را یکی از 10 بهترین GPS دستگاه.

بازار با دستگاه های ناوبری شخصی آب گرفتگی این روز است. اما این به آن معنی نیست که کسانی که تازه نمی تواند ایستادگی کردن، به خصوص اگر آنها را ارزش بی سابقه است. GARMIN NUVI 1390 (269.99 $ لیست)، انتخاب موضوعات ویراستاران ما، انجام این شاهکار با آوردن بسیاری از گارمین 755T NUVI را (499.99 $) ویژگی های بالا پایان را به نقطه قیمت نسبتا کم، و آن را یکی از 10 بهترین GPS دستگاه.

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 142 تاريخ : دوشنبه 23 تير 1393 ساعت: 1:14

Razer Orochi

OROCHI کوچکتر از موس معمول خود، آن را برای استفاده از لپ تاپ ساخته شده است. این است که با کابل کوتاه تاکید کرد - آن را به معنای در مجاورت کوتاه به دستگاه مورد استفاده قرار گیرد. خوشبختانه برای کسانی که این مسئله، پیدا کردن کابل می تواند برداشته شود و ماوس بی سیم از طریق بلوتوث استفاده می شود. 

RAZER یک آداپتور بلوتوث را شامل نمی شود، پس شما هم می خواهید یک لپ تاپ است که آن را حمایت می کند، و یا شما نیاز به خرید خود را. 

این دو دست، با عقب و جلو دکمه در دو طرف چپ و راست، علاوه بر چرخ اسکرول معمول و دکمه های چپ / راست ماوس را فشار داده. اندازه کوچک آن بدان معنی است که شما به احتمال زیاد از آن استفاده کنید با انگشت شست و انگشت کوچک آوردن دو طرف از ماوس، است که به راحتی در کوتاه مدت خود را، اما ممکن است اگر به مدت زمان طولانی استفاده می شود تبدیل خسته.

 

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 107 تاريخ : شنبه 21 تير 1393 ساعت: 23:03

Sony PlayStation TV (Vita TV)

Sony PlayStation TV (Vita TV)

با تشکر از ترکیبی از ریزه اندام، سخت افزار، درک و بیش از یک نوستالژی کمی، زیادی در مورد تلویزیون ویتا را دوست دارم وجود دارد، به خصوص اگر شما با پلی استیشن بزرگ شد. با این حال، کوچکترین کنسول سونی هنوز برخی از مسائل مربوط به بازی، پشتیبانی آن نیاز به مرتب کردن. به طور خاص، به آن نیاز دارد برای به دست آوردن تمام PS1 آن به فروشگاه های آنلاین و کار کردن یک راه بهتر از دور زدن عدم وجود یک صفحه نمایش لمسی. امداد می تواند از کنترل PS4، که در حال حاضر خانه های تاچ پد کوچک، هر چند که سونی تا هر چیزی را که پایان گفت نه و با توجه به اینکه پلی استیشن چهارم تا حتی در ژاپن راه اندازی شد نیست، آن چیزی است که ما قادر به آزمایش شده است به وجود آمده باشد از. ما همچنین به فکر این می تواند ارزان ترین راه برای بازی های دریافتی PS سونی خدمات در حال حاضر جریان بازی در تلویزیون غیر سونی خود را، اگر / وقتی PS در حال حاضر و تلویزیون ویتا هر دو در دسترس است در همان منطقه می باشد. 

در حال حاضر، PS ویتا TV است، در هسته خود، یک ماشین بازی ارزان (10،000 ین، یا $ 96) که ما نمی توانیم به عنوان یک وسیله رسانه های جریان توصیه - هر چند که تمام شکر و تخم مرغ در کیک است به هر حال. اما تا زمانی که سونی نشان می دهد که برنامه های جهانی برای TV ویتا، این مینی کنسول وسوسه انگیز ژاپن تنها چیز غریب باقی مانده است. این شرم آور است، چرا که بسیار وجود دارد در اینجا به آن توصیه بیش از کسانی که با قیمتی مشابه، کنسول های آندروید ناهموار لبه.

 

 

 

 

 

شارژ مستقیم همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 81 تاريخ : شنبه 21 تير 1393 ساعت: 1:07

Weste Digital WD TV Live 2nd-gen

با دسترسی به بسیاری از این خدمات جریان محبوب ترین، از جمله استفاده Netflix، Hulu به علاوه، Spotify در و Vudu، WD TV زنده ارائه می دهد طیف جامد از انتخاب های صوتی و تصویری (حذف قابل توجه سرویس بر روی تقاضا آمازون است). این سرویس همچنین دسترسی آسان به خود فایل های صوتی و تصویری خود را با پشتیبانی از اکثر فرمت های فایل. و را آسان می کند برای دسترسی به این فایل ها، با هر دو پورت USB و دسترسی به شبکه خانگی خود را بر روی اترنت و فای.

 

 

 

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 77 تاريخ : جمعه 20 تير 1393 ساعت: 1:50

Belkin WeMo Light Switch

 

Belkin WeMo Light Switch

اگر شما خارش به شیب پا خود را به آب اتوماسیون خانه، اما کاملا آماده برای پرش با هر دو پا نیست، خط WeMo Belkin در یک محل خوبی برای شروع است.سوئیچ WeMo نور به شبکه Wi-Fi شما متصل شده و می توان با استفاده از گوشی های هوشمند و یا قرص و نرم افزار به همراه کنترل می شود. نصب و راه اندازی سریع و نسبتا ساده است اگر شما تا به حال یک سوئیچ نور تغییر داده اید، و راه همه چیز را یک نسیم است. در $ 49.99 (مستقیم)، این یک سوئیچ نور نسبتا گران است، اما کار می کند به عنوان آگهی و سرگرم کننده برای استفاده است. چیزی که گم؟ این قابلیت کاهنده ارائه نمی دهد و می تواند از کامپیوتر شما ویندوز را نمی تواند کنترل شود. 

طرح 
WeMo به نظر می رسد مانند یک سوئیچ نور دست و پا زدن معمولی، صرفه جویی برای نور پس زمینه 'در' شاخص در پایین دست و پا زدن برای حرکت سوپاپ ماشین. ماژول تا پایان پلاستیکی سفید براق، و اندازه آن 4.13 اینچ بالا با 1.69 اینچ عرض 1.31 اینچ عمیق. در کادر، یک چرخ لنگر سفید پلاستیکی، چهار آجیل سیم، دو پیچ نصب و راهنمای نصب وجود دارد. 

در پشت ماژول دو سیم سیاه و سفید سوئیچ، یک سیم سفید بی طرف، و یک سیم زمین سبز. در لبه جلو و پایین، در زیر پانل های چوب زیر گهواره است، Wi-Fi به حالت اولیه و قدرت راه اندازی مجدد دکمه، که برای ارتقاء سیستم عامل و یا به ارتباط مجدد با گوشی های هوشمند خود مورد استفاده قرار گیرد اگر ارتباط خود را از دست داده است.شاخص های Wi-Fi کوچک به شما اجازه می دانیم که شما یک اتصال به روتر خود را ایجاد کرده ایم و یک nightlight کم نور است که کمک می کند تا شما برای پیدا کردن سوئیچ در تاریکی وجود دارد. 

نصب و راه اندازی، راه اندازی و عملکرد 
اگر شما احساس راحتی کار با سیم کشی برق خانه شما نیست، شما ممکن است بخواهید برای بررسی از سوئیچ Belkin در WeMo + حرکت ما آزمایش در اوایل سال جاری، که با این نسخهها کار به طور مشابه، اما شاخه را به یک سوکت های موجود برای کنترل دستگاه های مختلف. با این حال، سوئیچ WeMo نور بسیار ساده برای نصب است، و Belkin در ارائه می دهد یک زن و شوهر از فیلم ها نصب و راه اندازی است که شما را از طریق فرایند راه رفتن، از جمله آنچه که سیم را برای دیدن و چگونه به تعطیل کردن قدرت به مدار به شما امکان کار در .WeMo یک سوئیچ تک قطب، که به معنی آن را نمی خواهد با چراغ که توسط سوئیچ چند کنترل کار می کنند. و همانطور که گفتم، هیچ، کم نور در اینجا وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که برای بررسی سیگنال Wi-Fi را در محل سوئیچ با گوشی های هوشمند خود. شما باید دست کم دو میله برای WeMo به درستی کار کند. 

VIEW ALL 6 عکس در گالری 
I نصب و راه اندازی شده توسط بسته شدن قطع کننده مدار برای نور که WeMo می شود کنترل و از بین بردن چرخ لنگر سوئیچ های موجود در آغاز شده است. من پس از آن unscrewed سوئیچ، و آن را از جعبه دیوار کشیده می شود. من یک پیکربندی سیم کشی خانه معمولی با سیم قرمز زندگی می کنند، سیم بار سیاه و سفید (که Belkin در اشاره به عنوان سیم 'سوئیچ')، و یک سیم سفید بی طرف. I سیمی WeMo تغییر دهید دقیقا چگونه به سوئیچ اصلی سیمی شد، قرمز (زنده) به WeMo سیاه و سفید، سیاه و سفید (بار) به WeMo سیاه و سفید، و سفید (بی طرف) به WeMo سفید. این است که دقیقا چه جهت نوشته شده است. I سیم سبز WeMo در پایه به جعبه دیوار، پوش کردن تمام اتصالات سیم با آجیل سیم عرضه شده، آنها را در نوار الکتریکی پیچیده شده، و تمام سیم کشی جمع دوباره به جعبه (مطمئن شوید که به فشار سیم ها به عنوان دور برگشت به جعبه که ممکن است به ترک اتاق را برای سوئیچ). در نهایت، من تبدیل به جعبه امن با استفاده از دو شامل نصب پیچ، جامعی بر روی چرخ لنگر، و قدرت به مدار دوباره بازسازی شد. تمامی مراحل کمتر از پنج دقیقه طول کشید. شما می توانید چرخ لنگر تزئینی خود را، اما استفاده مطمئن شوید که هیچ فلز استفاده نمی کند، آن را به عنوان ممکن است با انتقال از Wi-Fi WeMo دخالت. 

بعدی، که من پیدا کردم برنامه WeMo در فروشگاه App iOS و آن را در من آی پاد لمسی نصب شده است. هنگامی که ما در مارس بررسی سوئیچ + حرکت به عقب آن را تنها با دستگاه های iOS کار می کرد، اما در حال حاضر تمام محصولات روشنایی WeMo کار با تلفن و قرص در حال اجرا آندروید 4.0 و یا بالاتر نیز هست. اگر می خواهید برای کنترل WeMo از روی کامپیوتر خود و یا لپ تاپ PC، شما از شانس هستید در حال حاضر، در حال حاضر هیچ برنامه ویندوز وجود دارد. 

سوئیچ BELKIN WeMo نور 

پس از دستورالعمل های ساده در برنامه، من به تنظیمات Wi-Fi آی پاد من رفت و متصل به WeMo SSID. سپس، من برنامه WeMo آغاز شده و متصل به SSID روتر من وقتی از شما خواسته. انتخاب 'دسترسی از راه دور فعال شده' شما اجازه می دهد WeMo کنترل از دستگاه خود را هنگامی که تو می روی. هنگامی که شما به روتر Wi-Fi به شما وصل می شود، شما می توانید سوئیچ نام و مشاهده تنظیمات خود را. 

کنترل WeMo را ساده و آسان می باشد. شما می توانید نور را روشن یا خاموش با استفاده از دکمه برنامه را روشن / خاموش را روشن کنید، یا شما می توانید مجموعه ای از قوانین ایجاد به نوبه خود از نور روشن یا خاموش در یک زمان خاص از روز. اگر شما از خدمات مکان را فعال کنید بر روی دستگاه شما، شما می توانید نور را روشن در هنگام غروب و خاموش در طلوع آفتاب، و یا بالعکس را تنظیم کنید. تغییر نور نیز با دیگر دستگاه های WeMo مانند WeMo حرکت (سنسور حرکت و Wi-Fi) کار می کند. البته، شما همیشه می توانید با استفاده از WeMo به عنوان یک سوئیچ های سنتی با فشار دادن پانل های چوب زیر گهواره. 

اگر می خواهید که کمی سرگرم کننده با WeMo شما می توانید IFTTT استفاده (اگر این پس از آن که) دستور العمل به چراغ در آمده و رفتن با توجه به رویدادهای خاص، و یا محرک. نگران نباشید، IFTTT را انتخاب کنید از منوی بیشتر برای تولید PIN فعال سازی حساب کاربری. شما می توانید از دستور خود را ایجاد و یا استفاده از یکی از بسیاری از دستور العمل های به اشتراک گذاشته شده است که دیگر کاربران WeMo ایجاد کرده اند. به عنوان مثال، شما می توانید از این نور را در هر زمانی که شما دریافت می آیند و یا باز کردن ایمیل، و یا می گویند، وقتی که باران می بارد. یک دستور غذایی از ESPN برای سوئیچ چراغ در زمانی که تیم های مورد علاقه خود را شروع می شود یک بازی، و دیگری برای تنظیم چراغ با توجه به تغییرات در بازار سهام. 

من به اصول اولیه در آزمایش گیر کرده، و WeMo بدون پرش به ضرب و شتم قوانین طلوع / غروب من به دنبال. من نوشت IFTTT دستور سفارشی که نور در هنگامی که درجه حرارت خارج زیر 47 درجه کاهش یافته است آمده، و آن را بدون دردسر کار می کرد. سوئیچ به سرعت به ساده و خاموش کردن دستورات پاسخ، و برنامه به نمایش در هیچ یک از رفتار حشره دار ما با سوئیچ + حرکت دیدم.

 

 

 

 

 

آموزش mms همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 19 تير 1393 ساعت: 1:01

Eye-Fi Mobile X2

 

اگر می خواهید آپلود تصاویر از دوربین خود را به فیس بوک یا فلیکر بدون نیاز به ایجاد یک مسیر انحرافی را طی به یک کامپیوتر، شما می توانید از یک دوربین با ساخته شده است در و Wi-Fi پشتیبانی دریافت کنید. یا شما می توانید از دوربین شما در حال حاضر نگه دارید، و اضافه کردن یک کارت X2 های Eye-Fi موبایل.X2 کار می کند مانند هر کارت حافظه دیگر، و همچنین اجازه می دهد تا عکس های خود را آپلود به اینترنت از طریق Wi-Fi را - یا آن را می توانید آنها را به گوشی های هوشمند خود را انتقال، حتی اگر شما هیچ جا در نزدیکی یک شبکه Wi-Fi است. بنابراین، به جلو و تحت تاثیر قرار دادن پیروان نمایش مشخصات عمومی خود را با ورود شما هرگز قادر به با گوشی خود را دریافت کنید. فقط مطمئن شوید که به شارژ باتری دوربین خود را برای اولین بار، از X2 نیاز به مقدار زیادی از آب را برای انتقال این فایل ها.

 

 

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 46 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1393 ساعت: 1:52

Logitech Harmony 700

با هماهنگی 700، لاجیتک از بهترین ویژگی های هماهنگی شاخص خود یکی از راه دور جهانی در پیش گرفته است، پرتاب از برخی از خوبی به دارا مانند یک صفحه نمایش لمسی و شارژ و آمد تا با یک محصول است که تقریبا همه چیز بیشتر مردم نیاز به یک راه دور به انجام، برای حدود نیمی از قیمت از هارمونی یکی. مثل خواهر و برادر مسن تر آن، هماهنگی 700 به طور کامل از طریق یک پایگاه داده از بیش از 200K محصول برنامه ریزی، هر چند 700 تنها می تواند حداکثر شش دستگاه کنترل (در مقایسه با حمایت یکی از تا پانزده دستگاه). اگر شما که ابزارهای بسیاری را در واحد سرگرمی های شما، شما قطعا سزاوار هارمونی یک. برای بقیه از ما، 700 این کار را به آسانی. فقط نرم افزار دسکتاپ هماهنگی مراقب باشید. اگر چه پایگاه داده دستگاه را به طور مکرر به روز شده، پیکربندی نرم افزار فوق العاده دردناک است استفاده کنید. خوشبختانه، شما آن را نیاز ندارد اغلب.

 

 

 

شارژ مستقیم همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 58 تاريخ : دوشنبه 16 تير 1393 ساعت: 19:08

 

Alienware X51

 

با وجود اینکه یکی از کوچکترین رایانه های شخصی بازی در بازار، کنسول به اندازه دستگاه Alienware X51 بسته قدرت به اندازه کافی که مسئولیت رسیدگی به اکثر بازی ها - هر چند نه همیشه در تنظیمات گرافیکی بالا. داخل PC را نیز برای آسان طراحی شده (هر چند نه نامحدود) ارتقاء، چیزی است که ممکن است برای کاربران که کاملا آماده برای ساخت اسباب بازی خود را نه درخواست تجدید نظر، اما کسی که هنوز هم می خواهید به قادر به اضافه کردن یک دیسک سخت بزرگتر، قوی تر کارت گرافیک، و یا ایجاد تغییرات دیگر در طول زمان.

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 59 تاريخ : يکشنبه 15 تير 1393 ساعت: 19:04

Apparent Doxie One

 

Doxie یکی است حدود 50 دلار ارزان تر از Doxie برو، و قطره حداکثر وضوح پایین از 600dpi تا 300dpi، حذف پشتیبانی از درایوهای فلش USB، و در معاملات باتری قابل شارژ داخلی برای عاص. TUAW خواستار یک "قطعه بسیار خوبی از سخت افزار" و می گوید که این "آسان به راه اندازی و استفاده کنید." کرونیکل آموزش عالی نیز دوست دارد یکی، گفت: آن را می سازد آن را بی اهمیت به "خلاص شدن از کاغذ به هم ریختن ظاهر دفتر خود، خانه، یا ماشین خلاص شوید." در حالی که آن گزینه به عنوان بسیاری از اسکنرهای قابل حمل گران تر مانند زیراکس موبایل اسکنر و نرم افزار آن می تواند انعطاف بیشتری ارائه نمی دهد، Doxie یکی از اعتصاب تعادل خوبی به عنوان مقرون به صرفه، اسکنر قابل حمل، و آن را، به عبارت TUAW است، یک گزینه عالی "برای هر کسی که نیاز به رفتن بدون کاغذ و گرفتن سازمان یافته است."

 

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 88 تاريخ : شنبه 14 تير 1393 ساعت: 22:56

Panasonic VIERA ST50 Series

 

مثل خواهر و برادر گران تر آن، GT50 و سری VT50، پاناسونیک ST50 HDTV پلاسما برجسته است، و انجام بسیار خوبی در حالت 2D و 3D است، حد انتظار از توابع تلویزیون های هوشمند، می آید و نزدیک به مدل بالاتر پایان در از لحاظ سطح سیاه و سفید، دست زدن به حرکت و تطابق رنگ. طراحی سخت افزار آن است به عنوان براق مدل های گران تر نیست؛ اگر شما به دنبال باریک ترین قاب در اطراف، شما باید به دنبال جای دیگر. این شهر همچنین دارای تنها 3 پورت HDMI، در مقایسه با 4 در GT50. مانند برادر بزرگ خود، آن را تا به چند از مسائل، از جمله دو که مشترک به بسیاری از تلویزیون های پلاسمای می باشد: استفاده از انرژی بالا، و تا حدی شسته شده از رنگ در اتاق روشن روشن. به طور کلی، با این حال، ST50 بسیار عالی اجرا شده است، و در 1349 $ (برای مدل 55 اینچ)، آن را به حدود 600 دلار کمتر از VT50.

 

 

آموزش mms موبایل ویندوز

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 78 تاريخ : شنبه 14 تير 1393 ساعت: 1:14

Jabra HALO

 

هدست بلوتوث ممکن است با گسترش قانون خواستار دست آزاد استفاده از تلفن همراه همراه است، اما این فن آوری بی سیم کوتاه برد همچنین دارای استفاده بیشتر سرگرم کننده: بی سیم استریو A2DP. SlashGear شده است آزمایش از هدست HALO Jabra است، به مجموعه ای از هدفون استریو تاشو که وعده داده شده، تنها تماس های صوتی عملی کردن اما موسیقی بدون سیم بیش از حد نیست. اتمام بررسی کامل ما بعد از برش. 

باز کردن هدست و کلیک کردن بر روی سلاح را به محل به صورت خودکار قدرت آن را. به طور مشابه، تاشو آن را به بالا و آن را به حالت آماده به کار قرار داده است. JABRA ارائه ساده حمل، کیسه برای حمل و نقل HALO، با هم با USB به کابل microUSB برای شارژ را از لپ تاپ خود را و - به خصوص خوش آمدید - آداپتور برق.HALO پشتیبانی از پروفایل A2DP استریو، به طور فزاینده ای در تلفن های همراه و PMPs مشترک، همراه با مشخصات کنترل AVRCP. در حالت دوم استفاده شده است تا از راه دور کنترل پخش / مکث، حجم و آهنگ به پرش بر روی هر دستگاه متصل است، هر چند قابلیت استفاده آن است که گاهی اوقات وابسته به هر منبع شما است. آی فون 3GS، برای مثال، برای بازی از راه دور / مکث و حجم کنترل اجازه می دهد، اما آهنگ پرنده باید در گوشی خود انجام می شود. 

هدست بلوتوث راه رفتن یک خط باریک بین اضافه بار با دکمه ها و تلاش را به چند گروه کنترل انجام بیش از حد بسیاری از چیزها. JABRA می افتد کمی در سمت دوم، با یک دکمه چند منظوره است که مدیریت جفت شدن، شماره گیری صوتی، پاسخ دادن به تماس و پخش / مکث، و یک نوار که هر دو حجم و آهنگ به پرش دسته. هر دو لمسی هستند، و ما نتایج مختلفی با قابلیت استفاده به حال.دکمه های بزرگ، کمی مقعر و آسان برای پیدا کردن در حالی که با پوشیدن HALO است، به عنوان نوار برای استفاده حجم است. با این حال پرش آهنگ - که با ضربه زدن به افراط و از نوار انجام می شود - سختتر است، به عنوان آن نیاز به انگشت خود را با دقت محل سمت راست بدون دیدن و یا احساس آن. چیزی است که شما بیشتر به با استفاده منظم استفاده می شود، بله، اما خسته کننده می کنید در اولین. با این حال، ما خوشحالیم که Jabra است پنهان شده اند از وضعیت LED در داخل گروه، و نه به عنوان یک فانوس دریایی مثل نور سوسو در خارج.

 

آموزش mms همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 329 تاريخ : جمعه 13 تير 1393 ساعت: 2:25

Drift Innovation Drift HD Ghost

 

با هیچ کمبود دوربین های عمل در بازار، روح رانش HD کمک می کند تا خود را از رو با صفحه نمایش LCD دو اینچ آن از هم جدا. CNET می گوید صفحه نمایش LCD "باعث تفاوت بزرگ، نه تنها زمانی که راه اندازی از عکس های خود را، اما برای تغییر تنظیمات، و به سرعت پخش کلیپ." از لحاظ کیفیت ویدئویی، مجله لپ تاپ می گوید که با کیفیت است "خوب است، اما نه بهترین"، در حالی که سیم احساس "با فیلم راضی است." روح رانش HD همچنین دارای یک باتری است که مجله لپ تاپ می گوید: "بهترین در میان دوربین های عمل آنها تست شده." با وجود داشتن یک صفحه نمایش LCD و عمر باتری موثر، فیلم با کیفیت و قیمت بالاتر آن را سخت به توصیه روح در طول ارزان تر

آموزش mms موبایل ویندوز

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 60 تاريخ : پنجشنبه 12 تير 1393 ساعت: 0:30

Kingston DataTraveler HyperX 3.0

Y در حال حاضر، USB 3.0 است برای مدتی بوده است. بیشترین عملکرد، علاقه مندان، و سطح شدید مادربردها در حال حاضر USB 3 پورت برای جلو و پنل عقب. برای پاسخگویی به نیازهای این جمعیت، کینگستون DataTraveler HyperX 3.0 فلش دیسک منتشر کرده است.

این درایوهای فلش استفاده از استاندارد 3.0 USB، و گزارش می شود سریع ترین درایوهای فلش کینگستون، با سرعت خیره کننده از 225MB / s و خواندن و 135MB / s و نوشتن هنگامی که به یک USB 3 پورت وصل شده است. درایوهای در 64GB، 128GB و 256GB نسخه در دسترس هستند. 
ما قبلا بررسی کینگستون DataTraveler نهایی 3.0 ژنرال 2 فلش درایو که درایو فلش کینگستون بود که آن را برای اولین بار در اواسط سال 2011 منتشر شد. ما در مقایسه با دو درایو به دیدن آنها چگونه انجام (به خاطر داشته باشید آنها را به دو جمعیت مختلف کاربر را هدف قرار داده). نشان داده شده در بالا است نسخه 256GB از DT HyperX 3.0. امروز، ما در حال آزمایش نسخه 64GB، که قیمت آن برای 150 $ USD

درایو می آید که مورد حمایت پنج سال گارانتی. 
ظرفیت: 64GB، 128GB، 256GB 
سرعت: 
USB 3.0: تا 225MB / s و خواندن و 135MB / s و نوشتن 
USB 2.0: تا 30 MB / s و خواندن / نوشتن 
8 کانال معماری 
سازگار با قبلیها: با USB 2.0 و USB 1.1 پورت 
جامد / طراحی ناهموار: فلز با دوام و پوشش لاستیک موجب تقویت 
پشتیبانی استفاده Ready Boost 
ابعاد: 2.952 "× 0.916" × 0.626 "(74.99mm X 23.29mm X 15.9mm) 
دمای عملیاتی: 32 ° F تا 140 ° F (0 ° C تا 60 ° C) 
ذخیره سازی دما: -4 ° F تا 185 ° F (-20 ° C تا 85 ° C)

 

 

 

 

آموزش اینترنت همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 10 تير 1393 ساعت: 23:08

BodyMedia FIT LINK Armband (BW)

 

 

لینک بازوبند BodyMedia مناسب می تواند مسیر چه مقدار کالری در هر روز می سوزانید، همراه با دیگر معیارهای تناسب اندام کلیدی مانند مراحل راه می رفت، و سپس به صورت بی سیم آن را آپلود به وب سایت BodyMedia، که در آن شما می توانید مجموعه ای و پیگیری اهداف تناسب اندام خود را. همچنین برنامه های همراه برای IOS و اندیشه هستند، وجود دارد تا داده های تناسب اندام خود را همیشه در دسترس است. با این حال، بر خلاف خدمات مشابه ارائه شده به همراه دستگاه های مانند gdgt باید دارای Fitbit فوق العاده، BodyMedia به اتهام اشتراک ماهانه (در حال حاضر 7 دلار) و برای دسترسی به وب سایت ها و استفاده از برنامه های تلفن همراه. که باعث می شود لینک متناسببا گزینه کمتر جذاب، به خصوص از هزینه در صف مقابل خود را بالاتر از Fitbit است.

 

 

آموزش کارت شارژ همراه اول

 

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مهدی ایروانی etecnloji بازدید : 51 تاريخ : دوشنبه 9 تير 1393 ساعت: 23:58